.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح یک طرح هادی در گلوگاه مازندران

به‌ مناسبت دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، همگام با افتتاح طرح‌های هادی در سراسر کشور، یکی از طرح‌های هادی شهرستان گلوگاه به طور رسمی بازگشایی شد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، فاز سوم طرح هادی روستای« ریحان آباد» از توابع بخش کلباد شهرستان گلوگاه بعد ازظهر امروز با حضور معاون عمرانی استاندار مازندران، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، فرماندار گلوگاه و دیگر مسئولان مربوطه استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گفته مدیر بنیاد مسکن شهرستان‌های بهشهر و گلوگاه، طرح هادی روستای ریحان آباد در تیر ماه 84 به تصویب بنیاد مسکن کشور رسید که فازهای اول و دوم آن طی سال‌های گذشته انجام و فاز سوم آن از آذرماه 90 آغاز و طی پنج ماه تمام شد.

حسن آشنا تصریح کرد: فاز سوم به طول 620 متر مربع شامل احداث جوی و جدول به مساحت یک هزار و 240 متر مربع، زیرسازی و آسفالت به مساحت 4 هزار و 350 متر مربع و مبلمان و فضای سبز به مساحت یک هزار و 480 متر مربع است.

وی اذعان داشت: هزینه این طرح از محل منابع ملی، استانی و ماده 180 طرح‌های هادی به مبلغ 265 میلیون تومان تامین اعتبار شد.

به گزارش فارس، یکی از خواسته‌های اهالی روستای ریحان‌آباد گلوگاه، ادامه 150 متر باقیمانده این طرح و وصل شدن آن به خط آهن است.

ریحان آباد، در ضلع شمالی شهرستان گلوگاه از توابع بخش کلباد واقع شده و با 265 خانوار و جمعیتی حدود یک هزار نفر در زمره یکی از پرجمعیت‌ترین روستاهای استان قرار دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.294 seconds.